• Stručna literatura / Poslovna edukacija
  • Knjige za djecu

OPTIMALNO INVESTIRANJE U MARKETING I POVEĆANJE POVRATA NA INVESTIRANO

OPTIMALNO INVESTIRANJE U MARKETING I POVEĆANJE POVRATA NA INVESTIRANO

 

ROMI – return on marketing investment

Uložite manje – zaradite više

 

 

Datum: 18.02.2016., Hotel Sarajevo, Sarajevo

 

Opis seminara: Kako mjeriti povrat na ulaganje u marketing? Ovaj seminar će prikazati jasan proces kao i prezentirati poslovni sustav (software) koji omogućava transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketinškim procesom. Definirat ćemo ključne izazove u marketingu te kako i na koji način ostvariti što veći povrat na investirano. Jer budžet za marketing nije trošak – to je investicija.

 

Koristi koje program pruža polaznicima:

  • primjeri i načini kako upravljati marketinškim procesom;
  • definiranje procesa marketinga;
  • kontrola i mjerenje uspješnosti poslovanja u marketingu;
  • kako možemo optimizirati marketing budžet, a opet ostvariti što veći povrat na investirani marketing budžet;
  • korisnicima će biti prezentirani poslovni sustav (software) pod imenom MOPware (Marketing Optimization Process).

 

Po završetku programa, polaznici će:

  • se osposobiti za: transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketing procesom i marketing budžetima;
  • moći: prikazati i procjeniti te izračunati ROMI u marketingu;
  • biti u stanju: implementirati i kontrolirati cijeli proces marketinga koristeći novi MOPware sustav.

 

Kome je program namijenjen?

Program je namijenjen iskusnim marketing profesionalcima, no također jer vrlo koristan i  za CEO, CFO i CMO pozicije unutar kompanija kao i za cijeli top management. 

 

Način izvođenja seminara:

Seminar će kombinirati predavanja, diskusije, obradu poslovnih slučajeva i rješavanje problemskih zadataka

 

RASPORED:

VRIJEME

TEME

09:00 - 10:30

Uvod  u transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketingom

10:30 - 11:00

Pauza za kavu

11:00 - 12:30

Transparentno i efikasno upravljanje marketing budžetom i procesom

12:30 - 13:30

Ručak

13:30 - 15:00

MOPware – poslovni sustav za upravljanje marketing procesom i mjerenje ROMI

15:00 - 15:15

Pauza za kavu

15:15 - 16:30

Korištenje MOPware u praksi

 

Predavač na seminaru:

Dr.sc.Hrvoje Maljak, predavač je na ZŠEM-u (Zagrebačka Škola Ekonomije i Menadžmenta) gdje drži predmet „Principles of Marketing“ i „Marketing Managemenet“. Doktorirao je u Leeds Metroplitan University. Praktično iskustvo stjecao je kroz Panonsku pivovaru (današnji Carslberg), Podravku i  Agrokor.Glavni interes mu je  redefiniranje procesa marketinga unutar organizacijske strukture i naglasak na Marketing efikasnosti i efektivnost čineći marketing uspješnim uz istu ili manju iskoristivost postojećeg marketing budžeta. Tijekom doktorskog studija razvio je  model MOP „Marketing Optimization Proces“ koji u svojoj konačnici daje jasnu kontrolu nad optimiziranjem marketing procesa kao i ulaganja u marketing.

 

Na seminaru su sudjelovala 33 polaznika iz kompanija:

ATV BANJALUKA

AVTERA BH d.o.o.

BAU&GARTEN d.o.o.

BIHAĆKA PIVOVARA dd

LUK d.o.o. 

NBAB d.o.o.

ORBICO d.o.o

PLATINIUM d.o.o.

PZU POLIKLINIKA SVJETLOST

RAIFFEISEN BANK d.d.

REC d.o.o.

TRGOŠPED d.o.o.

UDRUŽENJE EKONOMISTA RS

VIOLETA d.o.o.

Na kraju programa sudionici su dobili certifikat izdan od strane Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta (ZŠEM) kao priznanje za sudjelovanje na ovom programu.

Naklada MATE d.o.o. svim sudionicima seminara je poklonila knjigu METRIKE MARKETINGA!

 

 

 

Pridružite nam se na LinkedInu! Lajkajte nas na facebooku! Pratite nas na twitteru! Manager.ba ZSEM

Proizvod (Kom: ) je dodan u košaricu.