• Najbolja svjetska ekonomska literatura
  • Udžbenici za srednju školu

Održana predavanja

Sadržaj seminara je namijenjen svakome tko je zainteresiran za poboljšanje vlastitog prosuđivanja prilikom donošenja važnih poslovnih odluka. Prvenstveno se to odnosi na menadžere, voditelje timova, voditelje projekata ali i na sve donositelje važnih poslovnih odluka bez obzira na kojoj razini ili u području poslovanja djelovali.

Seminar je intenzivni edukacijski program s velikim naglaskom na izrazito praktičnu analizu financijskih izvješća s fokusom na ispravnu interpretaciju financijskih indikatora i pokazatelja poslovanja, počevši od analize trendova u računu dobiti / gubitka i bilanci, strukturi i kretanju različitih vrsta novčanih tokova, do omjera i indikatora aktivnosti, likvidnosti, zaduženosti, profitabilnosti, operativne i financijske poluge, raznih oblika Du-Pont analize, dodane ekonomske vrijednosti itd.

Poduzeća i pojedinci su izloženi sve češćim i sve dubljim promjenama. Opstanak i organizacija i zaposlenika ovisi o njihovim sposobnostima blagovremenog prepoznavanja promjena, procjene potrebnih korektivnih mjera i njihovom učinkovitom primjenom. Seminar pokriva uspješne pristupe kako razviti takvu vrstu agilnosti što na organizacijskoj što na individualnoj razini.

Angažiranost zaposlenika možemo definirati kao emocionalnu privrženost koju zaposlenici imaju prema organizaciji i organizacijskim ciljevima. Ona podrazumijeva da zaposlenici ne djeluju samo kako bi dobili plaću nego i da bi osigurali uspjeh organizacije.

Kako mjeriti povrat na ulaganje u marketing? Ovaj seminar je prikazao jasan proces kao i prezentirao poslovni sustav (software) koji omogućava transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketinškim procesom. Definirali smo ključne izazove u marketingu te kako i na koji način ostvariti što veći povrat na investirano. Jer budžet za marketing nije trošak – to je investicija.

Svrha programa je kreirati kritičnu razinu razumijevanja financija kako bi se kvalitetno moglo procijeniti rezultate poslovanja kompanije. Konkretno, to znači razumijevanje financijskih termina, procesa i načina na koji se poslovne aktivnosti tvrtke reflektiraju na njen financijski uspjeh – točnije, njenu vrijednost.

Lean menadžment karakterizira manje svega: manje rasipnosti, ljudskog napora, investiranja u alate, inventar i razvojnog vremena za implementaciju novih procesa.

Svrha seminara je bila upoznati polaznike s osnovama financijske teorije i njihovom implementacijom u donošenju investicijskih odluka, te načinom i mogućnostima kako takve odluke unaprijediti korištenjem jednog od najvažnijih alata financijske analize - Excela.

Pridružite nam se na LinkedInu! Lajkajte nas na facebooku! Pratite nas na twitteru! ZSEM Platinum invest

Proizvod (Kom: ) je dodan u košaricu.